dimarts, 11 de desembre del 2007

Presentació

Hola!
Em dic Abel i estudio Enginyeria Informàtica (encara que quan acabi potser ja em tocarà jubilar-me perquè vaig més lent...) a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB, que no FBI) de la UPC.

Aquest blog pretèn tractar temes informàtics, de les TIC, etc. És un complement al meu blog personal de l'space.

Perquè els noms de Belu i Drizzt?

Bé, molta gent m'anomena Belu. És una llarga història però es pot resumir que el nom me'l va posar una nena de l'esplai fa molts anys.

Drizzt Do'Urden és un personatge que m'agrada molt dels llibres del R.A. Salvatore. És un drow (pels no freaks diré que és un elf obscur) que va renunciar a pertànyer a la seva societat, perquè els drows eren malvats. M'agrada molt el personatge

2 comentaris:

Pau Gay ha dit...

Hey Belu!

Em mola el teu rotllo, aixó de ser monitor d'esplai i fer menjadors segur que està molt bé.

Fa temps vaig voler fer de monitor pero al final no em vaig atrevir a asumir una feina com aquesta.

Veig que t'has fet un blog, ànim!

Abel Fernández del Pino ha dit...

Doncs sí, t'ho passes bé i reps molt.
El problema que tinc jo ara mateix és que faig massa coses i tinc poc temps per res més.